Wednesday, April 23, 2008

despre festivaluri si neputintza...

postul original: 22 octombrie 2007, yahoo 360

Constat cu oarecare neliniste in buzunare ca festivalurile de muzica au inceput sa se integreze cu brio in UE... nu zic... nu e rau... cei care fac arta [muzicala sau nu] ar merita mult mai mult... insa e o problema... di unde sa scoatem banii? sa ma gandesc la cei cu salariul minim pe economie? Nu... e prea mult... sau chiar la cei cu salariul mediu? parca salariul mediu era in jur de 10oo RON... hmmm... accesul la multele evenimente culturale din Sibiu pare un vis al unui copil sarac care priveste in vitrinele sclipind de dulciuri ... ramanand doar cu gustul amar al neputintei parintzilor...

Am vrut saptamana trecuta sa mergem la "World Music Days", insa, cand am aflat pretzul am inghitzit in sec si mi-am zis "Las ca merem la festivalul de folk de saptamana viitoare..." [3 zile de festival x 30 RON x 2 [ca suntem 2, doar] = 180 RON] Aseara am aflat cat va fi biletul pentru o seara din Festivalul national de muzica folk si poezie, si anume 35 RON pe seara... 4 x 35 x 2 = 280 RON... si salariul meu e mai mare decat cel mediu... si aseara tot in sec am inghitit cand am aflat pretzul biletului... [si cand ma gandesc ca voiam sa le fac o surpriza parintilor Deliei... dar nu am mai inmultit la 4, de frica...]

Nu zic... cei care vin acolo chiar isi merita banii... tocmai asta'i si mai trist... [mi se pare destul ca muzica e piratata din greu]

Is curios ce parere avetzi despre subiectul asta...

Oki... am vrut neaparat sa scriu despre pretz inainte de programul festivalului... nu de alta dar sa nu cadetzi de sus... cum am cazut yo din nou... cand mi-am dat seama ca e posibil sa-l ratez si p'asta...

Deci programul Festivalului national de muzica folk si poezie, Sibiu 2007:

Sfarsitul acestei luni le aduce sibienilor o noua intalnire cu muzica folk si poezia in cadrul celei de-a IV-a editii a Festivalului National de Muzica Folk si Poezie, organizat de Teatrul pentru Copii si Tineret Gong. Muzica folk va fi completata in fiecare seara de momente poetice. La festival vor participa nume mari ale muzicii folk.

joi 25 octombrie 2007
Tatiana Stepa
Victor Socaciu
One man show "TAINA CERSETORULUI" de Costin Manoliu, cu actorul Mihai Bica

vineri 26 octombrie 2007
Emerique & Friends
Recital de poezie Ioana Blaga Frunzescu
Zoe Alecu
Mircea Vintila

sambata 27 octombrie 2007
Narcisa Suciu
Recital de poezie Catalin Neghina
Alexandru Andries
Nicu Alifantis

duminica 28 octombrie 2007
Silvan Stancel
Recital de poezie: Monica Baldea, Nora Bacanu, Barbara Crisan
Mircea Florian
Doru Stanculescu
Ducu Bertzi si Marius Batu

No comments: