Saturday, April 19, 2008

intr-o buna dimineatza....

postul original: 10 octombrie 2007, yahoo 360


Intr-o dimineatza de octombrie... am avut o revelatzie... de obicei toata lumea e pe spate cand am yo revelatii... motivul? era evident pentru toti de mult timp... asa ca azi m-am trezit din nou cershind ceasului inca cinci minute de somn... si parca as fi vrut sa-l trantesc de peretzi sa nu mai sune ca un nebun... dar saracu... n-avea nici o vina... [la fel cum unii, cand ceva nu merge la calculator, se-apuca sa dea palme monitorului... apoi saracu monitor nu-i de vina... in cel mai rau caz, e unitatea centrala... da no...]

aaa... si revelatia... da... o viatza intreaga ne streseaza un ceas sau un telefon sunator in fiecare dimineatza... din copilarie si pana la adanci batranetzi ducem cu noi aceasta povara.... acele sunete teribile pe care le auzim in fiecare dimineatza... hi hi hi... ce revelatzie domne!!!

exista vreo solutie la aceasta problema? hmmm... nu vreti s-o gasiti voi? ca yo am gasit problema...

da mai bine s-o intreb pe team assistent-a noastra? ea mereu ma binedispune cu mailurile trimise... de exemplu... mail trimis acum cateva minute:

"Dragi colegi,


Va rog sa ma anuntati cand vine un visitor, ca sa ii fac visit announcement.

Mu;tumesc."

E simpatica nu? Deci s-o anuntzam noi ca sa ne anuntze ea!!! O sa am o zi frumoasa azi... am plecat....

[Rectificare: cica acest mesaj are alte intelesuri... imi cer scuze... dar yo tot m-am distrat asa ca tot e bine]

No comments: