Saturday, April 19, 2008

nesimtire... sau ce?

postul original: 8 octombrie 2007, yahoo 360

si se mai termina o zi de lucru... putin obosit... m-am indreptat spre o banca... unde am de dat in fiecare luna o anumita rata, ca multi altii... pentru un anumit apartament... asha... intrand, vad ca era o coada destul de mare la ghiseul la care trebuia sa platesc... si ma asez la rand linistit... socotind minutele pe care le pierd stand acolo [aici cred ca am gresit... trebuia sa fac altceva in timpul asta... dar la momentul respectiv n-am fost pe faza]... oki... si asteptam... si iar asteptam... oamenii din fata mea isi rezolvau problemele si plecau asa incet... unul cate unul... si dintr-odata am vazut ca era numai un om in fatza... off... o raza de bucurie... si un zambet de multumire superficial imi aparu pe fatza... dar in clipa urmatoare imi disparu... un omenel, de varsta mea, se cocotza fix in fatza mea la coada...

dintr-odata am vazut negru in fatza ochilor.... [nu... nu... el era alb nu negru]... deja imi apareau ganduri... "di ce s-o bagat asta in fatza? mai ales ca erau mai multi oameni la rand? hmmm...." In prima faza mi-am zis "Hai sa-l las... n-are sens sa ma cert acku... ca oricum is obosit.. blah blah...."

Dar, dracusorul se trezi imediat... "Po stai tati, tu il lasi pe asta sa se puna in fatza ta... si sa mai astepti si dupa el vreo cateva minute? Da ce timpul tau nu e pretios? Di ce sa-i dai doua minute din viatza ta unuia caruia nu i-a trecut prin cap sa stea la o coada[de fapt caruia nu i-a trecut prin cap sa respecte niste oameni]?" ... Hmmm... am zis..."Da, poti sa stii... n-am chef sa-l las... ia sa stea la coada cum stam toti!!!".... dar n-aveam chef de certuri... asa ca atunci cand imi veni randul...pac... m-am bagat in fatza lui... fara sa mai comentez nik...

Ups... o inceput domnul de varsta mea[care nu avusese bunvointza sa stea la rand]... "Cata nesimtire in tzara asta!!! Poi nu vezi mey ca eram in fatza ta?" M-am uitat la el si nu-mi venea sa cred... l-am luat cu dumneavostra desi nu merita nici macar sa-l insult..."Ma scuzati, dar mi s-a parut ca dumneavoastra nu ati stat la rand...". "Bay, cum poti sa zici asa... yo am venit si m-am pus la rand la ghiseul asta!!! Ba nesimtitule tu stateai la ghiseul ala inchis si vii aici si te bagi in fatza"...

Am ramas perplex... deci ori eram yo prost [adika stateam de cateva minute ca un prost ce eram si asteptam sa se deschida un ghiseu... pe cand el, destep fiind o vazut ca ghiseul ala era inchis si s-o pus la care era deschis.... da nu eram numai yo prost... toti oamenii de la coada stateam la un ghiseu inchis... hmmm] ori credea el ca sunt prost... ori m-am saturat yo de toata nesimtirea asta din romania... in care tre sa te lupti cu toti tzaranii ca sa ti se respecte un cacat de drept...

cum s-a terminat totul? l-am lasat sa ma faca troaca de porci... mi-am platit rata si am plecat... [un sac de nervi...]...

Nu mai bine il lasam sa se bage in fatza? [da atunci eram fraier...si ii dadeam 2 minute din viatza... da macar urmatoarea jumatate de ora o aveam linistita... asa urmatoarea jumatate de ora am fost plin de nervi]...

Yo inca nu mi-am dat seama... cum e mai bine? sa fii fraier si sa taci? sau sa nu taci si sa-ti faci un car de nervi... in trafic incerc sa tac... si sa fiu linistit [acolo chiar ca singura regula e tupeul...]

gata... am terminat!!! vorba lu' Badea... "Traim in Romania...."

No comments: