Saturday, May 3, 2008

campion la viteza :))))

postul original: 10 martie 2008, yahoo 360

muaaaaaaaaaaaahhahahahahha

mai spre seara m'am dus iar pe dealurile din jurul sibiului sa mai fac cateva peisaje... ... si am urcat fix in varful unuia ca sa am vizibiliate .... si dintr'odata aud un caine in departare... ma gandeam... eeei... o fi legat pe undeva pe la vreo casa... si'mi vedeam de treaba... cand ma trezesc cu un caine la cativa metri de mine... si era suparat nu gluma ... am inghitit in sec... si am luat'o incet spre vale :)))).... cand colo mai apar inca doi... si chiar daca in poze arata micuti... credeti'ma erau destul de puternici :)))).... moaaaaaamaaaa.... de n;am luat'o la fuga... desi stiam ca asta asteptau ... si ei dupa mine... si yo la vale... si ei dupa mine :))))))..... si pan' la urma m'am intors la ei si m;am aparat cu geanta aparatului .... si m;au lasat in pace... si ui asa am mai invatat o lectie de fotografie... "avantajele unei genti foto..." ..... ufffff... bine c;am scapat :)))))

prima e facuta cand a aparut primul caine... a doua cand erau triumfatori... terenul era al lor din nou :)))))))))


caini 1


caini 2



No comments: