Saturday, May 3, 2008

buruieni... de 8 martie...

postul original: 7 martie 2008, yahoo 360

intrerup seria de cetzoshenii... ca maine e un eveniment important...

da... maine e 8 martie... si daca 1 martie e o zi ca oricare alta pentru mine... cea de maine e chiar una speciala... datorita mamei...

cand eram mic... venea un fotograf si ne facea colaje pe care trebuia sa le dam mamelor(bineinteles ca noi eram personajele principale din colaje.... da crek stiti)...as fi pus unul si aici, numai ca's acasa... da de fapt altceva voiam sa zic... odata nu stiam ce sa'i dau mamei de 8 martie... si ce m;am gandit yo?... oricum mama nu stie toate bibelourile din vitrina... ce'ar fi daca as lua unul de;acolo sa i'l dau cadou?... si asa am facut... numai ca din pacate mama le stia pe toate ... si mi'am luat o cearta pentru ca am mintit..valeleu... da degeaba... tot n;am recunoscut.... hi hi hi ...

bineinteles ca acum radem de numa' numa' cand ne amintim


ashadar... acum... urez tuturor doamnelor si domnisoarelor... ca lumina zilei... ups... hi hi hi... le urez sa fie iubite... si sa fie vesele si pline de viata... si, daca tot am facut gafa cu mama... hai sa mai fac una... va daruiesc buruienile astea... ca doar le'am facut (pozele) special pt 8 martie.... hi hi hi... si o melodie... aceeasi... pentru ca meritati...

n'am riscat sa va dau flori... poate unele dintre voi nu le suporta

PS: doamnei mele totusi o sa'i dau... ca'i plac.. hi hi hi...... ufff... am stricat surpriza





1 comment:

Unknown said...

De milioane de ani, florile fabrică spini şi, de milioane de ani, totuşi, oile mănâncă florile. Oare nu-i ceva serios să cauţi să înţelegi de ce florile se ostenesc să mai fabrice spini care nu ajută niciodată la nimic?

Antoine de Saint-Exupery - Micul Prinţ