Saturday, March 29, 2008

Arkona - Rock'n'Iasi Indoor - Iasi 2007

extras de pe 360 :)... tocmai ma intorsesem de la festivalul Rock'n'Iasi Indoor tinut la Iasi pe 24 noiembrie 2007... si ui o selectie dintre pozele facute in timpul concertului Arkona...

ei bine... iata ca mi'am facut in sfarsit timp sa postez si pozele facute la Rock'n'Iasi Indoor... imi cer scuze ca vă va plânge tzava cand veţi intra pe blog timp de cateva zile... dar n'am putut sa rezist sa nu pun toate pozele in ordine aici... a fost un concert extraordinar pentru mine si cred ca nu numai... sincer... si azi, dupa vreo 4 zile, inca mai am febra musculara la gat... zici ca m'or batut vreo 4 hăndralăi, da nu asha, ci cu bâtele... Muaaaaaaaaaahahhahahaha!!! dar baba sufera la frumusete... nu? Muaaaaaaahahahahahha!!! ei bine pot sa spun ca parca am fost in alta lume... plina de razboinici, de batalii, lumea in care as fi vrut sa traiesc... in care onoarea si curajul parca erau pe alte culmi... am simtit linistea codrilor Bucovinei... sau chiar maretia razboinicilor finlandezi... si chiar am ramas placut surprins de prezenta frumoasei razboinice pe nume Masha... asta a fost un adevarat concert ROCK... asa se canta dom'le rocku... Muaaaaaaaahahahhahahaha!!! ar fi multe de spus... si totusi... parca nu merita sa descriu in cuvinte ce'am simtit acolo... a fost înălţător...
.....
a urmat Arkona... si Masha... care a avut o energie de invidiat... de nu dansa pe scena... vai de mine si de mine... ca puneam focusu' pe ea si cand sa apas pe domnu buton... ia'o de unde nu'i ca era in partea aialalta a scenei... hi hi hi...


































Mai multe articole din aceasta categorie

3 comments:

Anonymous said...

faine...mi-ai insuflat dorul...fotografiile de o claritate excelenta...plus o promisiune facuta mie, de a participa si eu cu o proxima ocazie..din pacate cea mai apropiata e in Bulgaria, la Metallica...un weekend insorit si plin de veselie

andrei said...
This comment has been removed by the author.
andrei said...

poate incerci si artmania... yo cred ca numai acolo voi merge anul asta... din pacate :)... mersi... un week;end fain iti doresc si yo :)