Tuesday, April 29, 2008

Incrucisand lumina

postul original: 11 decembrie 2007, yahoo 360



Locatie: Salina Praid
Data: 2007

Continui tenta religioasa... amintirile din copilarie ma coplesesc cateodata... eram cu parintii mei si cu niste colegi de'ai tatalui meu in concediu la Durau... ei bine, ei aveau concediu... ca yo crek eram in vacanta... unul dintre colegii tatalui meu avea obiceiul de a disparea... de exemplu se pregatea masa... mai era un nene care facea glume... si stateam intotdeauna langa el... ca'mi placea sa rad :)... atunci domnul de care vorbeam disparea... revenea dupa un timp si se purta ca si cum nu se intamplase nimic... imi placea mult si de el... parea asa bun....

Odata l'am intrebat pe tatal meu... "Tata, dar unde dispare domnul X tot timpul?" "Ei, merge sa se'nchine..." "Sa se inchine? Da asa des? Yo credeam ca numai seara si dimineata tre sa te'nchini..." "Nu, poti sa faci asta de cate ori simti nevoia".... hmmm... ciudat... nu stiam... da ceea ce mi se parea si mai ciudat era faptul ca el nu vorbea niciodata despre asta... de asta nu aveam de unde sa ghicesc unde pleaca intotdeauna...

Intr'o zi m'a luat cu el sa urcam la Babele... am fost numai noi doi... am plecat dis'de'dimineatza... si tot drumul parca ma manca limba sa'l intreb de religie si de Dumnezeu... dar m'am abtinut... am urcat vreo cateva ore bune... si mi s'a parut drumul asa de frumos... chiar daca era cate'o cruce la cativa metri... mi'a zis ca acolo murisera altii care facusera acelasi drum... mi'a povestit multe lucruri pe care le'am uitat.... cert e ca intalnirea cu acest om a fost foarte importanta pentru mine...

Cand ne'am intors din concediu am inceput sa privesc religia cu alti ochi... desi nu vorbisem absolut nimic cu el despre asta... am incercat sa m'apropii de Dumnezeu asa cum n'o facusem pana atunci... a urmat o perioada frumoasa de credinta pura si de dragoste si mai pura...

... curmate intr'un final intr'o manastire... de un alt barbat [bleah!!! ]

No comments: