Saturday, May 3, 2008

oare cat de batrani suntem de fapt?

postul original: 27 martie 2008, yahoo 360

oki doki... spuneam yo ca o sa fac o pauza... :)))... da parca de'al naibii nu pot sa fac asta atunci cand o spun :) hi hi hi... asta e..

oare cat de batrani am ajuns? sa radem de copiii emo... sau cum ii cheama? nush prea multe despre ei... da de fapt nici nu'mi trebuie sa stiu prea multe... pan' la urma e vorba despre etapa adolescentei prin care trec toti oamenii... poate unii au parte de o adolescenta linistita... bravo lor... dar hai sa fim seriosi foarte multi copii clacheaza cand dau fata in fata cu realitatea... si hey... pan' la urma realitatea pare neagra si din cauza noastra..a batranilor... care nu stim sa facem altceva mai bun decat sa radem de ala ce'si pune pierce'uri in diverse locuri... ce se machiaza cu mult negru... si cu mult alb... oare or vedea totul in alb si negru... oare nu e tocmai asta problema adolescentei? ca inca nu esti in stare sa deosebesti nuantele de gri?

si astfel vazand totul in alb-negru poti mai usor sa cazi prada depresiilor? nu de la alb... dragi batrani... de la prea mult negru... si hai sa fim seriosi... lucrurile la noi is cam gri spre negru... si scuzati'ma dar noi, batranii facem sa fie asa... sau or fi aia vreo cateva sute de ne conduc de vina? :))))... aia's varfu' icebergului... daca n'ar avea o baza solida... n;ar rezista acolo :)))... si nush de ce, dar am impresia ca baza suntem noi...

oare cad de rau am ajuns? sa ne uitam cu dispret la un adolescent trist... oare voi sunteti oprimisti, veseli intotdeauna?... visati intotdeauna? si faceti totul pentru a va indeplini visele? macar sa le demonstrati alora mici ca se poate? hmmmm... parca v;am auzit si pe voi plangandu'va de viata de si anume cacat (ca tot e cuvantul preferat al lui Dinescu in ultimul timp) pe care o duceti in romania... aaaaa... nu va puneti pierce;uri.... he he he... n;am stiut ce diferenta poate face o bucata de metal... ca parca asta'i singura diferenta... aaaa.. mai e si machiajul... dar partea feminina a batranilor se ocupa si de asta... dar o fac cu stil... adolescentii aia ciudati nush ce;i aia...

da m'am enervat putin... dar mi se pare ca nu dispretul ar trebui sa fie principalul liant dintre oameni...

yo am zis ce;am avut de zis... la nervi :)).... hi hi hi... ca si aia is buni cateodata... mai ales daca vrei sa chelesti :))... cat despre atitudinea corecta pe care am putea'o avea fata de acesti tineri tristi? fiecare e capabil sa'si raspunda... yo in nici un caz n;o sa aleg dispretul...

o zi buna :)

No comments: