Thursday, July 17, 2008

Franturi

Uneori degetele mangaie tastatura, alteori alearga nervoase, uneori sunt adormite si miscarea lor e molateca. Se mai plimba printre plete..apoi se odihnesc din nou. Da, si-n palme se-ascund povesti. De ce se-ascund? Pentru ca palmele nu stiu sa vorbeasca, limbajul lor e tacut. De vina-i doar somnul care se presara pe pleoape..de vina-s gandurile stol, imprastiate ca nebunele..de vina-i ea care nu mai stie..uneori privirile-i ratacesc..asupra unui nor, de pilda, si se gandeste ce bine-ar fi daca el, norul, ar putea s-o ia la o plimbare. Ce bine dac-ar fi asa pufos ca-n visul ei. Sa se-afunde-n el, sa ocroteasca si s-ascunda. Desigur ca norul calatoreste in tinutul cel verde-verde. Pentru ca verdele de-acolo nu-i unul obisnuit..este o nuanta veche, o nuanta a viselor, care se repeta obsedant si de fiecare data altfel. Gandurile-s frante, sugrumate..povestile-s acolo, dar nu se lasa inca asternute..

3 comments:

andrei said...

ai ascultat cum vorbesc intre ei cei muti? linistea care domneste in jur? parca acele cuvinte rostite de maini, pierdute in aer, regasite in suflet, au o putere mai mare decat cele obisnuite...

"Da, si-n palme se-ascund povesti. De ce se-ascund? Pentru ca palmele nu stiu sa vorbeasca, limbajul lor e tacut." :) like it :)

oki doki... sincer... imi place cum scrii... nu;s yo cine stie ce mare cititor... dar imi place mult cum impletesti ideile...

verde-verde... asa a inceput visul cu fotografia la mine... prima mea fotografie era verde-verde pentru mine... eeeh... dar ai spus tu bine... verde... o nuanta a viselor...

poza de care vorbeam:
http://www.badorgood.com/detail.php?id=115812


am fugit acum... mai am putin de lucru... si plec spre artmania... :) la revedere :)

mina said...

Drum bun..zile faine..n-am nici eu timp sa scriu acum:)..dar iti trimit un imbratisator si-un zambet..

mina said...

Off..ce zapacita..da-s prinsa aici cu treaba..am uitat. multumesc, andrei:) pentru randuri si ganduri, domnule..:)