Monday, December 29, 2008

zumzet de verde (V)

zumzet de verde (V)


... lacrimi de crocodil agresiv parca se ingramadeau sa evadeze din ochisorii sai de gandacel... totul ii parea in zadar... "offf... ce greoi ma misc... si timpul asta trece asa de repede... m'am saturat... zi prietene... stii tu oare de ce avem viata asa scurta?"... prietenul, energic nevoie mare, i'o reteza iute (ca un ardei - asta fu pentru marlenne :p) fara sa mai stea pe ganduri... "prietene... pentru ca asa alegem noi"... si izbucni intr'un ras atat de cristalin incat frunza pe care se catarase oscila intre a'l zvarli in iarba inlacrimata sau drept in baltoaca ce se unduia amenintator... "ce prostii vorbesti... ce sa alegem? ce? noi am ales sa traim in lumea asta asa gri?"... "gri... de la griji ti se trage... tot le cari cu tine peste tot... nu vezi ca totul e verde in jurul tau?" ii sopti ironic printre dinti prietenul insecta... "esti tu chior... e gri..."... "e verde"... "e gri"... "of of si aoleu... ba e verde"... "vaaaaai... prietene... ce;i cu aratarea asta hidoasa?... brrrr... mi'e frica..."... prietenul insecta zgaltai din nou frunza de'acum chiar enervata de rasul sau cristalin... "zambeste... prietene... ne pozeaza..."



Music: Yann Tiersen : L'Absente :

2 comments:

ogarafgan said...

Mai Ardei :D, nici ca se putea sa ma nimeresti mai bine si cu ce ai scris si cu pianul, dragostea mea, si cu dedicatia!
Ha, cum poti gasi exact ceea ce ai nevoie la un moment dat, unde nici nu te gandesti!
>:D<
Multzumesc!

andrei said...

asta'i cum s;ar zice... nici nu stii de unde sare iepurele... >:D<... multumesc si yo draga marlenne... si ma bucur mult... ca prinsa bine postu de azi... aoleu si of of... imi cazu bradu.... ups... noroc ca am globuri din alea nespargacioase... :D... >:D<... un mare imbratisator :)