Friday, January 9, 2009

Kreator [1] - Rockin' Transilvania - Sibiu 2008

da... recunosc ca am perioade lungi si dese in care nu fac poze... da pentru asta tot is multe directoare pe hard pe care nu le'am disecat... asadar... ma intorc la concertele din 2008... hmmm... cam putine... mult prea putine... :D... si nici anu asta nu ma vad la prea multe concerte... eeeh... dar sa revin...

kreator 1


kreator 2


kreator 3


kreator 4


Music: Kreator : Violent Revolution (live)

Mai multe articole din aceasta categorie

11 comments:

Cristiana Laura Pantea said...

super faine. a2a the best

Octavian-Andrei Brezean said...

rockereeeeeeeeee
:D
super fain!!!

Anonymous said...

parca aud muzica, privind imaginea... fain

Dungha said...

excelent lucrat!!!

andrei said...

multumesc :) ...poi ma bucur ca va plac... vor mai veni si altele... pana nu termin concertele din 2008 nu mai pun altceva pe blog :D... plictisitor...nu? :))))

julie said...

daaa:X

ce dor mi 8-> ai poze cu doro? :>

s-o uitat fix la mine si mi-o facut cu ochiu :)))))) uau :)))))

andrei said...

he heeee... da... vor veni si alea cu doro... sper sa fi iesit... ca inca nu m;am uitat pe ele... :D... da nu cred ca am prins;o chiar cand ti;a facut cu ochiul ;)... :PPPPP...

ogarafgan said...

desi nu ma omor cu poze de contzert( deci daca pui numa; dasteaaaaaa :( ), plac 1 si 3
hai, ghini ca te intorsasi :)

andrei said...

deci tot ii ghini... pfiiuuu... is mai linistit acu >:D<

Anonymous said...

faine detaliile,faine contrastele..:)

andrei said...

thx :)