Sunday, March 8, 2009

despre alb ca zapada (XI)

despre alb ca zapada (XI)




am avut o revelatie azi :)))))... yo imi ingrop pozele adaugand si o melodie in fiecare post... :)) pentru ca de cele mai multe ori pozele'mi palesc in fata frumusetii sunetului... da... ui ce palide sunt :))))) yeah... stiu ca de obicei nu compari mere cu pere... da parca sufletul nu tine cont :D... si cand te gandesti ca unele sunete par din alta lume... de basm, cum s'ar spune... unul care'si uita in cea mai mare parte a timpului capul prin nori cred ca ar avea multe de trait din urma acestor sunete arhaice... dar oare un realist convins, pesimist pe alocuri si cu urme pronuntate de dezamagire in ce priveste lumea existenta... oare ce'ar trai? oare ar creste dezamagirea? sau... mai bine zic un nou "la multi ani" femeilor ca iar e ziua lor :P

PS: da yo o sa continui sa caut sunete cu entuziasm :)... si ce daca mi's palide pozele :)))

16 comments:

Mihai Cantea said...

Ingroparea fotografiilor in muzica sau ingroparea muzicii in fotografie... Nu am folosit ghilimele intentionat pentru 'ingropare'. Ai preferinte bune in muzica si fotografii originale. E greu sa fii original, sa ai o nota personala si in acelasi timp sa fii si bun!
Toate fotografiile sau mai facut, toata muzica s-a mai scris. Si totusi "totul e nou si noua toate".
Mesajul, relatia dinte autor si privitor este noua si importanta.
Despre relatia imagine-sunet sint bune realizarile Elenei(goiaexp44)- din blogul meu multiply -.
Imi place sa te urmaresc!

Maya said...

eu m-as muta in casutze de astea.si cu zapada pe langa

andrei said...

mihai cantea:) multumesc domnule cantea de comentariu... imi mai crescura putin aripile cand l'am citit :)... si multumesc si pentru recomandare... o sa intru sa vad ce se intampla acolo :)... s'aveti o saptamana frumoasa :)

maya:) parca si yo... da sa am un laptop cu mine... bine... si conexiune la net :D... o saptamana faina :)

Maya said...

am laptop.am net.deci ma mut.:D
adresa te rog

andrei said...

:)))... cum urci la paltinis.... undeva pe dreapta... :D...

Maya said...

dar nu ma maninca vreun animal p acolo,nu?:-s

andrei said...

ei... daca fugi destul de repede... nu cred :D... de aia ar trebui sa te antrenezi putin inainte sa te muti... la inceput e mai greu... pana se invata animalele cu tine... ca dupa aia... cred ca veti deveni prieteni... :D

Maya said...

:))) ioi.ursul alearga incet iar de restul vad cum scap.le dau de mancare :D
ce am batut campii

andrei said...

eeei... crezi tu ca'i asa simplu :D

ogarafgan said...

Multzam de ziua noastra! iara :D
Scrisesi despre mine acolo? hai, daca tot da, sa-ti zic: nu, nu ingroapa melodia fotografia, o completeaza, si oricat de dezamagit ai fi, te face sa visezi .... sunete in noapte, cantecul greierilor, o adevarata placere. Numai ca ma duce cu gandul la o noapte calda de vara, relaxanta, fara niciun pic de apasare. M-am saturat de iarna si zbucium!
Si meloada e prea scurta, iar acordurile astea le stiu prea bine, le iubesc, in alta viata d-acolo fusai.
Si place si fota! :)
La multi ani tu iu tuu! :P

Chiru Andreea said...

frumos:D

Unknown said...

eu nu cred ca le ingropi...ma gandesc ca nici tu nu crezi serios. le potentezi.
eu mai intai ma uit la imagine a pusa, uneori dau si play la piesa; exact ideea spusa mai sus: sa vad ce-ai simtt tu in legatura cu poza asta.
ma intreb de ce facem poze: ca s ane exprimam, cumva, pe noi insine, ca sa ne regasim in ceilalti...
de ce ne uitam la pozele altora...ca sa regasim o parte din noi in altcineva...
ce faci tu, cu muzica si imagine, aduce, cumva, o imagine mai completa despre tine. ce e fain e ca poti alege, ca privitor, daca vrei sa asculti si muzica.

eu, de exemplu, nu aleg mereu sa ascult. uneori fotografia imi spune suficient. si renunt la play. alteori ma intorc si dau doar play. sa ascult doar muzica; si apoi ma uit la poza, sa vad ce-am inteles;
uneori ma gandesc ce-o fi in tine, cand faci astea...nu atat cand faci pozele, cu ap foto in mana, ci cand le pui pe net, cu muzica cu tot!

Numai bine, o primavara colorata!

Anonymous said...

astea zici tu ca sunt fotografii palide? la mai multe, atunci :-)

andrei said...

andrei simona :) da... nu vezi ca;s cam albe? :D

irina :) nush ce'o fi cu mine... is confuz de multe ori :)... totusi as vrea sa transmit ceva lumii intregi... dar momentan nu mai stiu ce am vrut :)... vin dupa o iarna grea :))... mi s'a sters o parte din memorie...

marlenne :) daca era de bine sa stii ca despre tine era... daca nu... nu prea cred :) da... sunt greieri tocmai pentru ca m;am saturat si yo de iarna si de zbucium... oricum... acum.. parca degeaba mai vine primavara :)))... prea tarziu... ui la ea... da ce credea? cat o mai astept... ui asa... mi;am luat ceata si depresiile cu mine :))... si'am plecat... n;o mai astept :D

andrei said...

andreea chiru :) >:D<

Unknown said...

mai andrei, nu-mi place mie iarna, dar cantecele sunt FOOOOOOOOOOOAAAARTE frumoase