Thursday, April 9, 2009

Time is running out

time is running out


11 comments:

Maya said...

de la copilarie la batranete..si mai trista poza..imi aminteste de vine o zi de la holograf:)
stiu ca n-am talent la comentat.de fapt daca ma chinui poate am .o sa incerc ;;)

andrei said...

asa... asa... pofta vine mancand... dar sa fii dura... da? :)... sa nu ma menajezi :)

julie said...

sa stii ca am dat pe aici si nu te-am uitat....desi nu m-am mai aruncat cu comentariile de ceva vreme :P

andrei said...

juliieeeee >:D<.... sper ca esti bine :)

mermelique said...

Nu stiu cum ai facut, dar omul tau radiaza, Andrei, iar lumina aceea care-l inconjoara pare a iesi din el si aminteste de sfintii din vechime.
Imi place foarte mult fotografia asta si nu-mi vorbeste deloc despre tristete. Nicidecum! Din contra, imi povesteste despre depasirea obstacolelor si (re)gasirea luminii (launtrice). :) >:D<

andrei said...

>:D<

Paul Radu Mircescu said...

Admir munca dumneavoastra, domnule Aciobanitei. Imi inchipui ca si cuvintele pe care mi le-ati postat drept comentariu aveau miez. Din pacate si din greseala, le-am sters asa ca va rog sa retrimiteti comentariul. Multumesc.

andrei said...

poi vad ca e acolo comentariul :)... nush cat miez avea... era doar o trimitere spre acelasi subiect, dar alta incadrare :) era ceva de genul :)

---------
ciao :)... ui acelasi subiect... alta incadrare :).... hi hi hi... cand trec pe;acolo tot timpul zambesc in sinea mea :)))... "ma gandesc la ea non-stop"... e in sibiu... pe centru :)

aaa... si imaginea :)

http://www.adrianbugariu.ro/2009/02/10/always-on-my-mind/

PS: dar trebuie sa recunosc ca am trecut de foarte multe ori pe;acolo si n;am observat acest mesaj :)...

toate cele bune :)
--------

Va multumesc domnule Mircescu... dar yo zic ca putem sa depasim domneala... hi hi hi... mai ales ca suntem cam de aceeasi varsta... cel putin asa cred :)

O zi buna :)

Unknown said...

bv,andrei..poza cu atmosfera!!!

Andrei Simona said...

napadit de gri!

iosif bogdan said...

foarte buna!imi place mult!