Sunday, April 5, 2009

zumzet de verde (VIII)

zumzet de verde (VIII)

daca domnul Săgeţîcă o'ncheiat povestea verde de anul trecut... cateva fire rebele de iarba o continua si anul asta :D... am zis yo ca nu primesc primavara... dar oare cum as putea s'o alung? nu ma lasa sufletul :D

btw... sa revin la stiri importante din economia personala... ieri (toata ziua!!!) am semanat impreuna cu tatal deliei (nu de alta, dar am uitat cum se lucreaza pamantul... dupa atatia ani (pierduti) de scoala, si nu ma descurcam singur)... ceapa, ridichi, usturoi si alte verdeturi comestibile... hmmmm... parca are alt gust viata in natura... da... gust cu nuante de verde... timid ce'i drept... dar deh...

toate pozele verzi sunt facute la cisnadie, in curtea bunicilor deliei, in zile ca cea de ieri :)... nuu... nu am facut numai poze... am si muncit... dar cu pauze dese...

o alta stire importanta din economie (si nu numai): maine se implinesc trei saptamani de cand nu mai fumez :)))... greeeeeu.... greeeu... chiar aspru... dar sper sa reusesc de data asta... anii trecuti m;am lasat de foarte multe ori... deci... am experienta in domeniu... ce'am observat in 3 saptamani?!?!? am castigat foarte mult timp atat pentru mine cat si pentru... serviciu... eheee... sa mai zica cineva ca nu sprijin economia mondiala... mai ales in aceste momente... de... criza...

o saptamana frumoasa :)

PS: Rene Aubry si cateva sunete delicate ca tot m'am imprietenit din nou cu primavara :D



18 comments:

Maya said...

Deci la tine pauzele dese sunt cheia succesului(stiu ca e altfel dar am adaptat-o).
Ma bucur pentru tine ca nu mai fumezi(nici nu steam ca fumezi :P).la cat mai mult timp fara tigari:D.le poti inlocui cu sticksuri la nevoie.
Iar de poza..imi place.uff..tb sa gasesc altceva de zis de poze ca ma repet.ii fac o apreciere stilistica(o exista asa ceva??) si revin:D
Ce mult am vb azi.ioi

andrei said...

moooaaama.... master... dar ce vorbareata esti astazi :D.... hi hi hi... se pare ca;ti prii week;endu :PP... sa stii ca incerc sa nu le inlocuiesc cu sticksuri... doar cu apa... sa mai sting focul ce'l facui ani de zile :D... master >:D<...

Maya said...

o da.ti se pare.am intrat in rutina si e naspa.de asta vorbesc mult.:D
si nu-s master tu.hmmm...ce vrei ?o cana,pancarda,tricou,ecuson,stampila cu master?ai la alegere :D...ioi.tocmai ma pali o idee.aaa..imi place titlul pozei.de asta nu ma luasem.asa..maine cand nu voi avea chef de munca(ca de obicei ) scriu si analiza pozei.sa vezi talent(parca as fi la otv).scuze,nu gaseam butonul de stop.asta e ..ma inspira ce ai scris:P
sa nu uit..fusei prima..iar..:D yupii :P

Maya said...

http://dono.ro/pagina-de-vineri-data-sambata/
asta e doar pt tine sa te uiti.vezi numarul 7 in lista aceea :D.
fuse cadou ca meriti ;;)

LiliAna said...

cam firava primavara ta...da'si revine ea...:)
cat despre fumat...poate reusesti de data asta

FuckYouTovarasi.blogspot.com said...

Mi-ar placea sa iti publici lucrarile si pe blogul nostru. Daca te tenteaza ideea astept un mesaj la drmarket2005@yahoo.fr . Multumesc.

Iza Oana said...

Bravoooo!!! Si eu am cateva saptamani de cand nu mai fumez (deloc, deloc, deloc) si stiu cat e de greu!
Iar despre crescutul plantutelor... nu m-am priceput niciodata. Poate fiindca nu am avut bunici la tara. Poate fiindca am preferat mereu sa ingrijesc animalute... Nu stiu exact si nici nu cred ca e foarte important:) Cristi insa e mare gradinar;)) Sambata a plantat multe floricele in una din jardinierele de pe balcon, si mi-o arata cu mandrie pe cealalta in care deja iesise iarba:) Eu doar il asist deocamdata:D
Sa ai o saptamana faina!

andrei said...

Maya :) mey master mey :)... da vad c;o dadusi in olteneste... hi hi hi... auzi tu...cum nu esti master? ca doar asa am hotarat cu mult timp in urma :))... cum sa intri in rutina? tocmai am vazut yes man :)... deci te sfatuiesc sa spui da la toate propunerile pe care le primesti timp de;o luna :))... si'apoi sa vezi cum dispare rutina :))... ai zis ca te pali o idee... sper ca nu esti ranita... da oricum merita pedepsita... numai ca nu mi;ai zis care e.... ca as fi pedepsit'o yo :PPPPPP... in concluzie... ma bucur tare mult ca esti bine :)
....aaa sa nu uit... normal ca esti prima... :D... ca doar esti foarte aproape... :P

Maya :) hi hi hi... iar tu? >:D<... sa stii ca am observat ca'mi crescu dintr;odata traficul :))))... m'am speriat.. in bine, bineinteles :)... si am inceput sa caut cauza... si am gasit;o :)... ii multumesc pe aceasta cale domnului dono... si tie bineinteles :)... aaaa... si noilor vizitatori sper sa le fi placut pe;aici prin fotojoc :)... mai poftiti si alta data :)

ana :)... firava... lasa ca asa;i sta bine :D... cat despre fumat... asa sa fie... dar sa stii ca nu's asa sigur pe mine :))... dar incerc... mai vorbim peste 3 ani :))... despre faza cu fumatul :PPPP... dar putem vorbi despre altele intre timp :P

FuckYouTovarasi :) multumesc mult pentru invitatie :)... din pacate stau foarte prost cu timpul... si nu cred ca m'as descurca pe mai multe bloguri... cel putin momentan :)... m'ar distra sa fuck putina politica... desi imi creaza multa multa greata... oricum va urez succes :)

iza:) helllloooo draga iza... sa stii ca;i mare lucru sa fii asistent de gradinar... hi hi hi... si ma bucur cu atat mai mult cand vad ca;ti face placere :P... hi hi hi... da si mie'mi plac mult necuvantatoarele... tocmai am prins un catel nervos intr;o poza(dupa aia i'am dat drumu..:P)... :)))) tot sambata... acuma degeaba imi plac ele mie... daca nu si yo lor :D...

si zici ca suntem nefumatori amandoi? hi hi hi... ce fain :)... sper sa ne tina :)... o saptamana faina sa aveti si voi :)

Tya said...

Esti plin de realizari , Andrei! Te invidiez. Imi e dor de Cisnadie, de plantat in gradina....si poate , de sevraj??/ ( eu am cedat, din nou).:) Keep up the good work! O primavara superba!

Maya said...

iar eu :D.tu ai hotarat.ca eu mereu nu am vrut.apoi hotarasem sa zic da de mai mult timp ca am vazut filmu inaintea ta.acu e pb ca nu e timp pt da.nu iti zic ideea ..inca.
p.s din ce am vazut le-au placut pozele tale.si ma bucur :P
p.s.s sa nu uiti de noi cand vei fi celebru :D

ogarafgan said...

Mei Ardeias, ce as mai semana si io, ardei :D, chiar ii fain rau sa haladui asa in natura printre randuri de pamant umed nepoluat cu fum de tzigara :D, iar seara cand intri-n casa sa-ti ia foc obrajii plesnind de sanatate!
Si ia nu mai zi tu ca nu esti sigur!!!! Pai cum? Daca te-ai lasat gata, nu te mai gandi, ca doar nu-i aer, sa nu poti trai fara el :P

Ascultai si cantecelul, fain rau amestecul de chitara si pian, simteam cum vine si-acolo primavara ascultandu-l ;)

Iza Oana said...

Multumim de urare!:)

Eu sper ca am iesit de tot din categoria "pipotzilor" (parca asa le ziceai tu) ;))

andrei said...

tya :) asta inseamna ca vor mai fi incercari... si pana la urma tot vei reusi... sunt sigur... dar nu inteleg despre ce realizari vorbesti... :))... mai am mult pana sa realizez ceva... yo asa am impresia :)... cum ti'e dor de cisnadie?!? ai plantat si tu morcovi acolo? hi hi hi .... ciao tya :)

maya :) tu... iar tu? :)))... ba ai scris tu un blog ironic despre master of blogging :D... si da... si yo am impresia ca nu e timp sa zici intotdeauna DA... dar poate ca e doar o impresie :)))
p.s: poi dupa cum am spus... yo sper... ca doar de aia am facut blogul... si parca e din ce in ce mai greu sa postez :)...poi si yo ma bucur atunci :)...
p.s.sssstt... sa nu ne auda careva :))))... fii fara grija... nu se va intampla asta :)


marlenne :) eeeehh... cantecelul mi;a placut si mie muult... ca doar de aia l'am ascultat zile intregi :D... gata... din acest moment promit ca nu mai gandesc... e bine asa?

eeei... ca doar mai mananc si yo cate;un E destul de des... nu;mi plesnesc obrajii de sanatate... hi hi hi... ca cica'mi lipseste o doaga...

fii atenta... ca am o nedumerire... yo, cica;s un om cu capul pe umeri, dar de multe ori mi se spune ca;s cu capu'n nori... rezulta ca yo de fapt is cu totul printre nori... deci zbor... nu? :PPPP

iza :) da asa ne intitulam... pipotzii :)... hi hi hi... eram 4 pipotzi... acum 2 au ramas pi'potzi, iar ceilalti doi suntem pi'sub'potzi... cum ar spune micutzu... un coleg de;al meu... fara 2 doage :)

deci... da.. am iesit din acea categorie... suntem liberi.. sa vedem daca reusim sa tinem departe lanturile...hi hi hi hi... :)

Tya said...

Andrei, morcovi n-am plantat, dar am prieteni acolo si de cate ori imi este greu..fug la ei.:) Da, voi incerca pana o sa-mi reuseasca chestia cu fumatul. Cat despre realizari, hai ...nu fi modest! Ai cateva..Merci de melodie-frumoasa tare. somn usor!

andrei said...

tya >:D< vei reusi... :) somn usor :)..

Unknown said...

Draga andrei....inca imi mai amintesc de tine :) mai intru sa vad ce mai postezi, sa mai citesc cu te pierzi si regasesti epriodic. cum iti pierzi memoria si ti-o recladesti; cu te renasti si redesenezi ...
oare ce e cu tine.
dintr-un punct de vedere "lucid" as tinde sa cred ca vorbesti in metafore.
mi-a placut sa citesc ca iticultivi gradina cu ridichi...mi-ai facut o pofta de verdeata si miros proaspat d enu iti dai seama!
Andreiiiii!!und esunt culorile din pozele tale?
acestea fiind spuse, iti doresc NUMAI BINE! :)
nici eu nu mai fumez:)

andrei said...

hi hi hi... da si yo imi amintesc cum m;am prins cine esti :)))... da di ce zici ca inca iti amintesti de mine? simti cum ma uiti? :PPPP... da ce sa fac si yo? zbucium... cu alte cuvinte ma zbat intre agonie si extaz...:)) parca era si o carte cu numele asta... important e ca inca zambesc :D....

cum unde sunt culorile?... uite... in asta e putin verde... si vor veni si altele mult mai colorate :)... cel putin asa cred :)

hah... suntem din ce in ce mai multi nefumatori care stiu ce inseamna sa fii fumator... :)

si yo iti doresc numai bine :)... si te mai astept pe;aici pana la urmatoarea intalnire live :D

Unknown said...

:) zambet de dinainte de culcare.
am citit raspunsul
ne mai intalnim, live si virtual.
noapte buna!