Thursday, May 7, 2009

Prin praf de soare - prolog?!?





daca tot era vorba de emotii... nu mai bine ma intorc putin in timp?

ma intorceam zilele trecute de la lucru schiopatand de la febra din postul anterior, stresat, obosit, dezamagit dar plin de sperante... privirea pierduta in pamant pe undeva... dar cu pletele'n vant :))))... cand mi;a iesit un corcodus in cale... noroc ca m'am ferit la timp... dar culmea... deja era prea tarziu... gandurile'mi negre se spulberara... deja cautam cu privirea corcodusele verzi... si cu bucurie am vazut ca erau cateva si pentru mine... cum am gustat;o pe prima... cum m;am intors in tara minunilor a copilariei...

bunicii mei erau din acelasi sat... asa ca, desi tinerel, chiar copil de fapt, tot pe drumuri eram, cand la unii cand la altii... si nush cum se facea ca parca soarele apunea intotdeauna atunci cand treceam pe langa corturile invaluite in fum si bucurie... era o galagie care ma atragea... erau asa multi copii... si toti alergau veseli in jurul corturilor... era un joc nou numai de ei stiut?.... asa de mult as fi vrut sa ma opresc sa alerg si yo cu ei... dar stiam ca nu e voie... si mergeam mai departe, cu gandul la praful de soare ridicat de ei in jocul lor... si cat imi doream sa;mi fie prieteni...

cu doua saptamani in urma am trecut din nou pe acolo... si erau... erau acolo... alti tigani... alti copii... alt apus... aceeasi veselie (pofta de viata ii zic eu)... si aceeasi dorinta a mea de invata jocul pe care numai ei il stiu...

14 comments:

JustAsmallGirl said...

Ma bucur sa mai vad romani care sunt atrasi intr-un fel de tigani, de libertatea lor...

andrei said...

hey...si yo ma bucur sa;i vad:)... se pare ca esti unul dintre ei... nu? :)

JustAsmallGirl said...

da, pot sa spun ca ma atrag tiganii aia originali, care au cort si o caruta, fara palate si manele... ai vazut filmul Gadjo Dilo?

andrei said...

da :)... bineinteles... de 10 ori :)))... (si chiar... il recomand celor care nu l;au vazut :)... asta asa... ca o paranteza :)... poi sper sa;ti placa seria asta :)

ogarafgan said...

frumos, frumos mai plete-n vant! cum iti istorisisi matale neshte sentemente! de copil, de om mare!
placu si meloada
cine stie, poate ma benoclu si la film!
desi nu ma 'ubesc io deloc cu dansii :D
da' nu inteleg unde-i poza? nu se vede de praf sau de soare? sau de praful de soare?
sau ecsista alta ecsplicatie? :P

andrei said...

poi exista... asta e numai o introducere... fara poza :)).. da va veni si poza... :) >:D<

JustAsmallGirl said...

si eu am foto cu tigani...am fost si eu pt o zi " gadjo dilo"
abia astept sa vad ce ai facut tu...

andrei said...

dilo? :))... nu cred... poi le'am vazut pe cele facute in targ... mai sunt si altele? ca si yo's curios :)... poi ui ca prima a aparut deja :PPP

JustAsmallGirl said...

dap..nu fusesi dilo..ci "dila" sau cum ii zice la fata:))
am cateva puse aici
http://www.justasmallgirl.3x.ro/Al%C5%A3ii%20copii,%20acelea%C5%9Fi%20pove%C5%9Fti%20triste/index.html

andrei said...

frumos :)...prima si a patra imi plac la nebunie :)... incantat de cunostinta :)

andrei said...

si ultimele doua... :)... de fapt toate spun o poveste :)... frumos :)

JustAsmallGirl said...

incantata si eu!

Unknown said...

m-ai zapacit cu pozele cu tiganii! bravo!si...pozele ca pozele dar ce ai scris ..:)am avut un concediu de 2 sapt, am colindat, am pozat tigani, am avut o viata de tigan, oarecum...bravo!

andrei said...

ei cum te;am zapacit? :) .si tu? haaaa.... ce fain :) hop hop hop hop :)... hai pozele la vedere... :)