Sunday, July 5, 2009

Maramures - Barsana (I)

de'acum, cand voi mai pleca in excursii imi voi nota cateva ganduri in fiecare seara fie ca;s treaz, adormit sau ametit... mi'e foarte greu sa scriu dupa doua saptamani... si mai ales ca nicicum nu;mi vine sa scriu jurnale de calatorie.... noroc ca au mai ramas pozele :)...

primul sat in care ne'am oprit a fost Barsana... si nici nu ne'am oprit bine ca am si dat peste un muzeu-atelier de sculptura in lemn... domnul Barsan a fost atat de primitor :)... ne'a spus una alta despre acest mestesug... ne'a povestit si despre simbolistica portilor maramuresene :)... foarte interesant... cica sunt oameni care vin acolo sa invete aceasta arta... si stau cateva zile.... si sculpteaza... acuma nush cat de priceputi or fi la inceput... dar sunt convins ca's entuziasmati :)


maramures-(V)


maramures-(VI)


maramures-(VII)


maramures-(VIII)


maramures-(IX)


maramures-(X)


maramures-(XI)


maramures-(XII)


maramures-(XIII)

No comments: