Tuesday, September 1, 2009

...



sa revin putin in prezent... m'am retras cat de mult am putut dintre oameni in incercarea de'a ma regasi... poate nu asa se face, zic unii... poate... dar eu asa simt, asa fac... asa ca orice parere proprie si personala a lor e de prisos...

celor din "gasca de la pipa" pe care ii consideram odata atat de aproape de mine nu am sa le transmit decat atat... vedeti'va de viata voastra... sa va aveti ca fratii :))... si sa va amintiti intotdeauna ca orice energie consumata pentru mine e risipita... in concluzie... uitati'ma ;)

voua... celor care ati trecut pe'aici (prin fotojoc) de'a lungul timpului vreau sa va multumesc din tot sufletul pentru ca m'ati lasat sa'mi descopar pasiunea pentru fotografie... si pentru ca m'ati incurajat... si pentru ca ati fost alaturi de mine chiar si asa virtual...

nu vreau sa inchid blogul... e singura fereastra deschisa catre oameni... nu vreau sa ajung sa generalizez si sa'i urasc din nou... mai ales ca nu lumea de afara se zguduie ci a mea... da... sunt cam 60 de revolutii pe minut, vorba cantecului :)... fotojocul s'a transformat pentru un timp intr'un monolog uneori monocrom alteori plin de culoare...

sunt obosit... am avut intotdeauna o problema cu timpul... somnul mi se pare o pierdere de timp... mai ales ca pot visa si treaz... dar se pare ca lipsa lui naste drame...

mi'e dor de Eliade... mi'e dor de noapte... mi'e dor de sanziene...

No comments: