Tuesday, December 15, 2009

[III] Labirint.

Caut. (Muse - Micro Cuts) Imi caut cu disperare drumul. Am senzatia ca am mai trecut pe-aici. E a patra oara. Deja a patra oara. In treizeci de ani n-am reusit altceva decat sa ma pierd in labirint. De fiecare data cand am ajuns in aceasta rascruce a plangerii am ales alta cale, convins fiind ca e cea potrivita. Insa toate cele trei alegeri au sfarsit in acelasi loc. Trei cercuri tangente in acelasi punct, rascrucea plangerii. Tot ce-am trait a fost doar o miscare circular-repetitiva total dezordonata. Ca un ritual magic dizgratios practicat de un impostor. Un impostor, care in ignoranta sa a incalcat tabu-ul libertatii. Pedeapsa? Schingiuire psihica de un cumplit si inuman primitivism. Caut. Caut sfasiat drumul spre centru. Oare am in mine forta necesara pentru a parasi acest cerc vicios?


No comments: