Friday, January 31, 2014

quirks of fate (II)



10.12.2011, Torredembarra [Sebastien Schuller - Tears Coming Home]

In ultimele luni, in timpul zilelor libere, am trait in apartament. Sambetele, pe la 12:30, obisnuiesc sa merg sa-mi cumpar tigarile si mancarea pentru doua zile. De ce la ora asta? Ca sa fiu sigur ca magazinele mai sunt deschise. De obicei inchid pe la 14, dar mi'e teama ca oamenii care lucreaza acolo ar putea s-o faca mai repede (printr'un capriciu al sortii pentru ei). Sunt mai mult ca sigur ca nu-i asa placut sa lucrezi in timp ce altii sunt liberi (tot timpul exista pericolul unei revolutii, sic!). Majoritatea oamenilor care merg acolo sa cumpere diferite lucruri sunt liberi; acei oameni care sunt in vacanta, bucurandu-se de plaja sau doar pierzand timpul in fata... marii, bineinteles...

Asadar, de aia merg acolo la 12:30... pentru ca, daca unora li s-ar intampla un capriciu al sortii, celorlalti sigur li s'ar intampla lucruri mai putin bune, doar asa, de dragul echilibrului (hmm, tipul ala ar trebui sa adauge si acest aspect in definitie). Insa, cateodata, imi asum riscul si merg doar cu 10 minute inainte de 14 (da! pentru ca imi place sa-mi traiesc viata la extrem!).

La inceputuri, ma intorceam acasa, plimbandu-ma pe plaja. In ultimele luni insa am folosit in liniste straduta mea de langa plaja. De acolo, pot sa aud oamenii liberi cum discuta, beau, mananca, viseaza si, bineinteles, se joaca pe plaja... pot sa le aud copiii razand, plangand, jucandu-se pe aceeasi plaja... viitorii oameni liberi... Pot sa vad marea printre cladirile cu ferestre pe ambele parti...

Daca nu sunt unul dintre oamenii de pe plaja asta nu inseamna ca sunt rau... in definitie scrie clar ca "being quirky isn't bad, it's just DIFFERENT"...

Hmm... se pare ca am nevoie de un capriciu al sortii... dar repede...

____

Quirk of Fate = Something that happens to you that you didn't expect - but mostly good things. Being quirky isn't bad, it's just DIFFERENT. A quirk of fate is usually just a different scenario from what you were looking forward to. 
Due to a QUIRK OF FATE, I found myself wine tasting with the captain of the fishing boat I was supposed to be sailing on.

No comments: