Wednesday, April 23, 2008

NORTHERN WARRIORS [II]

postul original: 18 octombrie 2007, yahoo 360

Titlul are legatura doar cu melodia de la final... in rest... crek tristetea se mai abate si pe la mine... da di undi? da di undi? yete crek din cauza ca-s pe alta lungime de unda decat cei din jurul meu... da?... crek... are u sure?... hai ma lashi?... na bine ca esti tu dahshtept!

na si atunci cand m'apuca melancoliile de catzelush ma gandesc la locurile dragi pe unde am cop-killer-it [a se citi copchilărit]... chiar daca parcu ala din poza pare pustiu si parasit... yete acolo mi-am afumat vreo cativa ani din adolescentza... hi hi hi... ce klumea era cand ieseam in pauza mare [vb de liceu]... si radeam... si fumam... si incercam intotdeauna sa mai marim acea pauza care oricum era mare... si tot pi'akolo... s'or desfasurat si niste episoade romantische cu iubirile mele adolescentine... ups... si tot pi'akolo se adunau fortele pagane... pentru a da iama prin baruri si discoteci [ups... discoteca era numa' una... si barurili vreo doua...]...ce perioada frumoasa o mai fo si aia a adolescentei... da sa stiti ca nu eram satanist...cum spuneau unii... Muaaaaaaaaaaahahahhahahahahaha!!!

Aoleu am uitat sa dau numele orasului sfant al copilariei mele... HUŞI... ce bine ca ajung pe'acolo in toamna asta!!!

Si pe langa mel'alcool'iile ce ma apukara... ma mai gandesc sa o mai raresc si cu blogu'... asa ca nush daca va mai continua sectiunea NORTHERN WARRIORS pi kare voiam s-o fac... si care oricum nu era interesanta pt cititorii tacutzi de blogu' meu... da mai stii cum ma razgandesc? oricum modele in ale razgandirii sunt destule pe meleagurile noastre...







Astia or fost din nou Thyrfing cu 'Home again'... o melodie de care am mai pomenit si intr-o scrisoare mai veche...Si... ca sa inchei aceasta poate prima perioada de bloggin' a mea... zic din nou... keep walkin'... keep dreamin'... keep smilin'

No comments: