Saturday, August 16, 2008

izvorul...

izvorul


am mai povestit de Oskar... atat de originale mi s;au parut inventiile lui incat...

"In noaptea aceea, in pat, am inventat un tub special care sa treaca pe sub toate pernele din New York si sa se conecteze la rezervor. Cand plang oamenii pana adorm, lacrimile s-ar strange toate in acelasi loc si dimineata omul de la meteo ar putea spune daca nivelul apei din Rezervorul Lacrimilor a crescut sau a scazut si atunci ai sti daca New Yorkul e trist sau nu..."

Jonathan Safran Foer, Extrem de tare si incredibil de aproape, Ed. Humanitas, p.57

7 comments:

mina said...

Copilul..numai el poate inventa asa ceva..si cum a intuit cate lacrimi nestiute si nevazute se pierd in adancul noptii..si ca-s poate cele mai dureroase..

andrei said...

buna seara domnita mina... sper sa ai parte numai de lacrimi de bucurie :)... ca exista si astea :) >:D<

mina said...

Somn usor, andrei..as vrea sa sper la fel..stiu ca exista si de-astea..dar nu le-am intalnit, din pacate, extrem de rar..tocmai vin dintr-un loc care mi-a amintit de eliade..ca tot vorbeai de el..si-am avut senzatia ca pasesc intr-un alt taram..ca-n la tiganci..ca-n sarpele.poate si noaptea fierbinte de vara o fost de vina, poate si eclipsa de luna pe care-am tot privit-o..acum am somn pe gene..

andrei said...

the world is enough... sau cum ma gandeam in vama... parca parul meu ar fi putut suporta un vant mai puternic :D... chiar zilele trecute parca am simtit la tiganci traind in focul fierbinte de afara :)... he he he... probabil somnul a unit genele... intr;un vis frumos :)... cel putin sper :)... la fel cum spuneam si de lacrimi.... :))))...ciudat :))))... am inceput sa scriu ca in filme... :)))) fara sa ma uit la tastatura :)))
moaaaaaaaaamaaa.... rhythm of my heart :)... semnat rod stewart :)... si asa am facut un intreg playlist :D

andrei said...

:))))))... si mai vin cu o propunere pentru playlist... :D... cica s;ar numi sade - by your side :)

mina said...

Asa-i..se pare ca la orele mici ale diminetii cuvintele rasar mai altfel..noaptea totu-i altfel..si pentru ca tot mi-ai amintit de rod stewart, am regasit unul din cantecele trezitoare de melancolii..un cantec cam sad..da' taare fain..cred ca e o dedicatie pentru mine insami:)..si-l voi pune la un moment dat pe blog..pana atunci..:)

Anonymous said...

m-ai facut sa caut cartea asta (scuze de caco)...
as vrea s-o citesc