Thursday, August 27, 2009

...


26 august 2003

Am intrat de ceva timp intr-o stare accentuata de pustiu… tot am incercat sa inteleg de ce mi se intampla asta… oare care este motivul? Nu se poate sa nu stiu izvorul acestor stari destul de dureroase… chiar doare foarte mult pustiul… un vid infinit de sentimente, o vulgara imposibilitate de a intelege ce se intampla cu mine, de a simti simpla dar sublima prezenta a universului… o absenta totala din eterna piesa de teatru care se joaca in aplauzele furtunoase ale naturii… o indiferenta profana pentru mangaierile vesele ale razelor soarelui… si totusi acesta este drumul spre libertatea pe care o visez de cand mi s-a dat posibilitatea fizica de a participa la relativa minune esentiala a timpului… viata…Credeam ca am reusit sa ma eliberez din lanturile pe care, cu rabdare, le-am impletit in jurul meu… lanturi faurite din idei frumoase, dar nu sublime… nu… inca nu am reusit sa ma eliberez… acesta este izvorul starilor mele… dar stiu un singur lucru… va fi o lupta eterna, daca va fi nevoie… daca voi muri, si asta oricum se va intampla, se va spune despre mine ca am murit in sfantul razboi al omenirii… si va ramane in urma mea o raza de speranta…

2 comments:

ogarafgan said...

Da Andrei, doare groaznic pustiul, dar doare si mai mult cand devii constient, dar cu ce pret, ca in afara ta, nimanui nu-i pasa! Asa cum esti propriul tau stapan(vorba vine), asa cum mori de unul singur(chiar de-ai fi faraon, tot singur te duci pe drumul de intuneric, zic eu :)) asa tre sa te descurci de unul singur cu angoasele, intrebarile fara raspuns, durerile.
Dar nu-i asa ca-i taaaare greu!
Ca doar nu sunt Prometeu :) ce fofa masii!
Libertate? nociva cu anexe de p...ula? E superba, dar trebuie s-o si intelegi, libertatea frate, hoooo(pentru cei care s-au sesizat;) ..... in termeni largi, nu numai in cei care-ti convin tie! Si-atunci iti garantez ca te vei simti liber .... daca poti! Sau vei continua sa te razboiesti singur, emanand raze :P .... + una de la mine :D
Hai, o abrazeala!

andrei said...

:)) >:D<