Sunday, April 20, 2008

sambata 13... in cautarea "Rondo Capriccioso"

postul original: 13 octombrie 2007, yahoo 360


hmmm... greu mai gasesti o anumita carte... de obicei cand ma duc intr-o librarie fara scop gasesc multe carti...chiar prea multe carti interesante... dar acku... ufffff...

"nu va suparati caut o carte, Rondo Capriccioso de Lorena Lupu...ma puteti ajuta?"

"poi nu stiti editura?"

"din pacate nu-mi aduc aminte"

"poi stati putin sa caut in baza de date... da... am gasit-o... avem 6 bucati :)"

m-am inseninat... dar mi-a trecut repede... "o avem dar nu stiu unde am pus-o..."

offf... si se-apuca tipa de cautat acul in carul cu fan... si dai si lupta... si dai ... si lupta... ninik... dupa vreo 10 minute ii zic "Lasati, nu-i nici o problema..."... ma gandeam ca poate nu a venit momentul s-o gasesc ;)).... si plec dezamagit... shopping-ul continua... uffffff....

din fericire, in drum spre casa gasesc o alta librarie... mai mare..."Hmm.... aici trebe sa fie!!!"....

Intreb din nou...."nu va suparati caut o carte, Rondo Capriccioso de Lorena Lupu...ma puteti ajuta?" .... tipa de la casa... "Ma scuzati, dar sunt mai noua aici si nu prea stiu unde ati putea-o gasi... intrebati-l pe colegul meu..." si ma duc repede sa intreb colegu... era a treia oara... credeam ca e cu noroc....

"nu va suparati caut o carte, Rondo Capriccioso de Lorena Lupu...ma puteti ajuta?"

"poi nu stiti editura?"

"din pacate nu-mi aduc aminte"

"poi imi trebuie editura ca altfel nu stiu unde sa caut..."

"fuc!k! fuc!k! fuc!k! " asta in gand...

"Poi nu puteti s-o cautati in baza de date... poate o gasiti acolo..."

"Ba da... numai putin..."

"Deja fierbeam... intr-un final incepe sa caute cartea..."Nu stiti ce culoare are?"

"Cred ca mov..."

Si dupa ce se chinui colegu' vreo doua minute... striga invingator... "Am gasit-o!!!"

in concluzie...

13 oct 2007 - procurat primul roman al Lorenei Lupu... :)

PS: blog lorena

No comments: