Saturday, April 19, 2008

si daca tot ziceam de vama veche :)

postul original: 11 octombrie 2007, yahoo 360

tot am zis de vama veche... ba concediu... ba ca mi-a placut... ba ca e mai bine acolo decat la sibiu... ba ca e mai bine in concediu decat la serviciu...

asa ca in seara asta pun si yo o poza [mi-e cam greu sa zic fotografie... am yo problema asta... mai am de lucrat pana sa zic despre pozele mele c-ar fi fotografii... uffff] cu stuful din vama veche... cam lunga paranteza.... da.... am tot cautat niste stuf prin vama si tre sa recunosc ca a cam disparut... da tot am gasit o oaza... hi hi hi .... crek era in fatza la Expirat... sa mai zic de umbrelele cu reklame care au impanzit plaja? nope.... las asha... oricum am petrecut clipe frumoase acolo anu asta...

apoi ma duc acku... sa dorm... poate mai visez si yo plaja din vama... hi hi hi

No comments: